loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه و عمل رسانه های آموزشی در عصر دیجیتال

علوم تربیتی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54893 10003022
18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «تئوریها و روشهای کاربرد رسانه های جمعی» و در کارشناسی ارشد برای دروس «طراحی آموزشی» و «مبانی و اصول نظری تکنولوژی آموزشی» هر یک به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه مندان نیز از آن بهره مند شوند.

نظریه و عمل رسانه های آموزشی در عصر دیجیتال شامل دو بخش اساسی است که بخش اول ناظر به «نظریه» و بخش دوم درباره «عمل» رسانه های آموزشی عصر دیجیتال است. با توجه به اینکه در حوزه تکنولوژی آموزشی، در چند دهه اخیر، غالباً به ابعاد سخت افزاری رسانه های آموزشی توجه بیشتری شده، و به ابعاد معرفت شناختی و نظری آنها کمتر پرداخته شده است، این کتاب از معرفی صرف رسانه های آموزشی عصر دیجیتال و بیان کاربردهای متنوع آموزشی آنها آگاهانه پرهیز کرده، و برای کارایی بیشتر، به پشتوانه نظری رسانه های عصر دیجیتال در سه موضوع اساسی پرداخته است: نخست توضیح دلالتهای پارادایم جدید پیچیدگی و نظریه آشوب برای حوزه تعلیم و تربیت؛ دوم بیان دیدگاههای مختلف در باب نسبت «فناوری و تعلیم و تربیت» و تشریح چهارچوبی مفهومی و فلسفی نو در این باب؛ سوم معرفی یکی از نظریه های نوین یادگیری با عنوان «ارتباط گرایی». این نظریه که در چند سال اخیر مورد توجه محافل علمی و آموزشی دنیا قرار گرفته است، داعیه دار نظریه یادگیری عصر دیجیتال است. بخش دوم کتاب یعنی «عمل» رسانه های آموزشی، به معرفی رسانه هایی اختصاص یافته است که به طور ویژه در دهه اخیر متولد شده و در حال رشد و بالندگی هستند. این کتاب تنها برای مربیان، طراحان و برنامه ریزان حوزه آموزش و پرورش تدوین نشده است. علاقه مندان و متولیان حوزه آموزش عالی، آموزشهای غیررسمی، و یادگیریهای سازمانی نیز می توانند به همان اندازه مخاطبان این کتاب باشند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما