loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظریه های جامعه شناسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 54900 10003022
170,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب برای استفاده در درس «نظریه های جامعه شناسی» در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایشهای مختلف رشته علوم اجتماعی کاربرد دارد.

کتاب نظریه های جامعه شناسی، حاصل پژوهش، کنکاش، تدریس و مطالعه چندین ساله مؤلف در متون جامعه شناسی و آثار مختلف است. این اثر از 12 فصل تشکیل شده است؛ در سه فصل نخست، تعاریف و مفاهیم و نظریه های زیربنایی جامعه شناسی، مانند مثبت گرایی و تطورگرایی به تفصیل آمده است. از فصل چهارم به بعد، نظریه های شناخته شده ای همچون ساخت گرایی و کارکردگرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در چهار فصل دیگر، دیدگاه ها و گرایش های جدید، مانند مبادله، روش شناسی مردمی، کنش متقابل نمادی و پدیدارشناسی، تشریح شده است. هر فصل کتاب به چند بخش عمده تقسیم شده است؛ در بخش اول مفاهیم، نظریه ها و اصول هر مکتب و در بخش های دیگر، معرفی آثار و آراء صاحب نظران بنام آن مکتب مطرح شده است .در پایان هر فصل، مفاهیم کلیدی، پرسش ها، یادداشت ها و فهرست منابع و مآخذ ارائه شده است تا درک مطلب و فراگیری آن را آسان سازد.

گشایش کتاب
فصل اول: کلیات
فصل دوم: مثبت گرایی
فصل سوم: تطورگرایی
فصل چهارم: ساخت گرایی
فصل پنجم: کارکردگرایی
فصل ششم: کنش متقابل نمادی
فصل هفتم: پدیدارشناسی و جامعه شناسی پدیدارشناختی
فصل هشتم: نظریه مبادله
فصل نهم: روش شناسی مردمی یا جامعه شناسی زندگی روزمره و معرفت عامیانه
واژه نامه
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما