loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هندبال تیمی 1

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب که در بردارنده مباحث آموزشی، تمرینی و مسابقه ای ورزش هندبال است، برای استفاده دانشجویان رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی دوره کارشناسی در درس «آموزش هندبال» و مسابقات فوق برنامه تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، دست اندرکاران ورزش هندبال نیز از آن بهره مند شوند.

این کتاب، در واقع تکمیل شده کتاب هندبال هفت نفره است که در سال 1353 به کمک دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی به چاپ رسید. در آن کتاب تنها هدفهای آموزشی دنبال می شد، حال آنکه در کتاب حاضر به آمادگی و تمرینهای تیمی برای مسابقه، همچنین به ارائة اطلاعاتی درباره داوری توجه شده است و تغییر نام کتاب نیز به همین دلیل بوده است. تدریس هندبال در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و ملاحظه کمبود چشمگیر کتابهای آموزشی مناسب تدریس در کلاسهای دانشگاهی، قوی ترین انگیزه مؤلف برای تدوین این اثر بوده است. پیوستهایی که در پایان کتاب آمده است نیز شامل دانستنیهای مفیدی برای معلمان، مربیان و داوران هندبال است.

مقدمه
فصل اول: آشنایی با هندبال
فصل دوم: نظری اجمالی بر مقررات و قوانین بازی هندبال
فصل سوم: دروازه بان
فصل چهارم: کلیات فنون انفرادی و جمعی
فصل پنجم: فنون انفرادی
فصل ششم: فنون جمعی
پیوستها
منابع و مآخذ
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما