loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کفشباز؛ خاطرات خالق نایکی

زندگینامه - 2

ناشر هیرمند

نویسنده فیل نایت

مترجم سید سعید کلاتی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 374

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب کفش باز اولین و تنها اثر فیل نایت موسس و بنیان گذار نایکی است. فیل نایت پانزدهمین ثروتمند دنیا است و در کتاب کفش باز داستان خارق العاده خلق برند نایکی را برای کارآفرینان، صاحبین کسب و کار، مدیران و همه کسانی که قصد تغییر دنیا را دارند نوشته است. کتاب کفش باز داستان زندگی آقای نایت است که از زندگی در خانواده معمولی تا خلق برند میلیارد دلاری نایکی را به تصویر کشیده است.

کتاب کفش باز مسیرِ شگفت انگیزِ موسس یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های جهان است که بالقطع همه ما از محصولات آن استفاده کرده ایم؛ مسیرِ تسخیرِ موانع و عبور از مشکلات و قدم به قدم جلو رفتن و مسیرِ بهتر شدن است.

گاهی در خیال، خود را یک نویسنده بزرگ، یک روزنامه نگار چیره دست، یا یک دولت مرد کارکشته تصور می کردم. اما آخرین رویایم همیشه این بود که ورزشکار بزرگی شوم. متاسفانه، دست تقدیر از من یک ورزشکار خوب، اما نه بزرگ ساخت. در بیست و چهار سالگی بالاخره تسلیم این حقیقت شدم. در مسابقات دو و میدانی اورگون دویده و خود را متمایز کرده بودم. طی چهار سال شرکت در مسابقات، سه بار موفق به کسب عنوان شدم. اما این پایان کار نبود. حالا که می توانستم در هر شش دقیقه شش مایل بدوم از خود می پرسیدم: «چه می شد اگر راه دیگری وجود داشت بی آنکه ورزشکار حرفه ای باشم، احساس ورزشکار بودن کنم؟ راهی که بتوانم به جای کار بی وقفه بازی کنم؟ یا آن قدر از کارم لذت ببرم که کار تبدیل شود به چیزی مثل بازی و ورزش».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
بازدیدهای اخیر شما