loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خانواده موفق 5: تغذیه در خانواده

ناشر حدیث راه عشق

نویسنده فاطمه کوهپایه ئیها

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 214

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب "تغذیه در خانواده" پنجمین جلد از مجموعه کتاب های خانواده موفق، توسط "فاطمه کوهپایه ای ها" تالیف شده است.دراین کتاب سعی شده است در کنار ارائه مطالب علمی و توصیه های کاربردی در زمینه تغذیه سالم اعضای خانواده، با استفاده از آیات و روایات گرانقدر، اصول اسلامی تغذیه را نیز به افراد آموزش داده تا زوج های جوان اصول تغذیه اسلامی را فرا گرفته و با نگرشی جدید نسبت به تغذیه، بتوانند تغذیه ای آگاهانه داشته و از نعمت خانواده ای سالم، شاد و با نشاط برخوردار شوند.
این کتاب با توصیه های کاربردی کمک می کند تا بتوانید اقدامات موثرتری در جهت بهبود تغذیه خود و اعضای خانواده تان انجام دهید.

نویسنده در مقدمه این کتاب آورده است: با گسترش دانش، ارتباط کیفیت ومیزان تغذیه با تکامل جسم و ذهن و اندیشه بیش از پیش آشکار شده است. نحوه تغذیه در دوره هایی از سیر تکامل و رشد به قدری مهم و تاثیر گذار است که عامل مهمی در سلامتی و یا بیماری انسان به شمار می رود. تغذیه صحیح، لازمه زندگی سالم افراد در یک خانواده است و دوران جوانی و آغاز تشکیل خانواده، زمان مناسبی برای آموزش تغذیه است.برای داشتن تغذیه ای سالم و کافی لازم است تا همه اعضای خانواده بدانند که چه مواد غذایی را به چه میزان مصرف کنند.نکته دیگری که باید به آن توجه داشت، آن است که بدن ما در دوران های مختلف زندگی، نیازهای غذایی خاصی دارد که آشنایی با تامین ساده و آسان این نیازها ما را از بدن سالم و زندگی بهتری بهره مند خواهد ساخت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما