loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ فرهنگی قبیله لعنت - جلد پنجم: ادوار رفته بر مسیحیت

3 (2)

ناشر هلال

نویسنده اسماعیل شفیعی سروستانی

ویراستار موسسه فرهنگی موعود عصر (عج)

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55158 10003022
170,000 161,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

پیش از میلاد مسعود و مبعث فرخنده حضرت عیسی (ع)، شرایط تاریخی حاکم بر امپراتوری «روم» و «یونان» و غلیه فرهنگ های آلود، زمینه های ظهور پیامبر آسمانی و مصلحی الهی را فراهم آورده بود.
از این رو، همه همت حضرت مسیح (ع) مصروف بازگرداندن مردم به فطرت پاک، احیای سنت های فراموش شده انبیای پیشین، ممانعت از تداوم جریان های انحرافی و بزهکارانه کاهنان معبد و سرانجام، نوید فرا رسیدن ملکوت خداوند متعال شد. این همه به مذاق اشرار یهود خوش نمی آمد و بر آن شدند از اقدامات ایشان جلوگیری کنند.
در این کتاب، به اجمال، به مهم ترین نقطه عطف های رفته بر مسیحیت و مسیحیان، از روز نخست تا قرون معاصر پرداخته و با تکیه بر منابع اصلی و مهم، مستندسازی شده است.

آنچه حضرت عیسی (ع) خود را با آن مواجه می دید، معابد یهودیانی بود که پس از حضرت موسی (ع) ووصی شایسته اش، حضرت یوشع بن نون (ع) انباشته از طلا و جواهرات و آلوده به ربا و ریاکاری شده بود. اعضای «شورایای سن هدرین» متولیان و خزانه دارانی بلامنازع بودند که به نام دین و «تورات»، گنجینه ها را انباشته بودند. حرام ها را حلال و حلال ها را حرام کرده و بر آستان گوساله سامری (زراندوزی) سجده می آوردند. کتاب های بیرون آمده از این شورا، به وضوح خدای زرین بنی اسرائیل را که در معبد، جاخوش کرده و در سایه آیین های کاهنانه به مکیدن خون محرومان مشغول بود، نشان می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حسن ییلاقی اشرفی

در بخش گزیده‌ای از کتاب، در نام بردن اسم شورای یهودیان، به جای کلمه « سَن هِدرین » از کلمه « سهندرین » استفاده کردید. لطفاً اصلاح بفرمایید.

8 خرداد 1402

سلام. ممنون از تذکرتون. اصلاح شد

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما