loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کرامات: حضرت ابوالفضل (ع)

شگفت انگیزترین داستانها از کرامات حضرت ابالفضل (علیه السلام)

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ماه منیر بنی هاشم در حماسه حسینی مصدر فضیلت و عدالت و آزادگی و شرف بود و انسانیت و سربلندی در تمامی اعصار از او الهام گرفته و می گیرد.
اگر تمام اندیشمندان و پژوهشگران، آزادی خواهان، مبارزان، خطیبان و سخن پردازان گرد هم آیند و به وصف او بپردازند باز هم در برابر حقیقت صفا و وفا، علم وعصمت، حیا و بردباری، جود وسخا، جوانمردی و قهرمانی او گفته هایشان بس ناچیز خواهد بود.
از روز ولادت حضرت ابوالفضل تا به حال همه ی قرن ها، سال ها، روزها و ساعت ها چون ذرات نمک در آب حل شد و محو گشت اما نام مبارک حضرتش هنوز بر فراز قرون و اعصارو قلوب مومنین می درخشد.
عباس در دامن ولایت پرورش یافته و وارث کمالات و شجاعت وصی رسول خدا و امیرالمؤمنین بود. عباس انسان کامل و دارای بینش عمیق بود که بیش از همه خورشید امامت را شناخت و پروانه وار گرد وجودش گشت.
او خورشید درخشان اهل بیت و شاگرد ممتاز اسلام وقرآن بود.سپهسالار و پاسدار حریم ولایت، سرداری همتای سیّدالشهداء، قهرمان ایثار و حیا، سقای تشنگان و اطفال حرم بود. او جان عزیزش را در برابر ضربات تیغ و آهن نداد، بلکه آن را با پاره شدن مشک و ریختن آب نثار دوست کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما