loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نوسود

قطعه ای از آسمان؛ یادمان های شمال غرب

5 (1)
هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب نوسود نثری داستانی – گزارشی دارد و در ۱۱۰ صفحه، همه آن­چه را که مخاطب بایستی از نوسود سال­ های دفاع مقدس بداند، عرضه می­ کند. این کتاب از ۲۸ منبع مکتوب و مجازی تغذیه کرده و نگارنده نیز چند گفت­گو با عوامل مرتبط با ماجرا داشته است.
اما نکته قابل توجهی که در این کتاب وجود دارد و تا قبل از آن در هیچ منبع مکتوب یا غیر از آن وجود نداشته، روشن شدن موضوع چندبار آزادسازی نوسود در عملیات­ های گوناگون است. مرور تاریخ نوسود در هشت سال دفاع مقدس نشان می­ دهد که این شهر در مقاطع مختلف آزاد شده، حتی در یکی از این مقاطع، در تیرماه ۱۳۶۰، حضرت امام خمینی(ره) در پاسخ به نامه تیمسار ولی ­الله فلاحی که از آزادی نوسود خبر داده است، پیامی داده ­اند که در جلد پانزدهم صحیفه حضرت امام(ره) درج شده است. با این همه، تاریخ هشت ساله دفاع مقدس به ما نشان می­ دهد که نوسود در سال ۱۳۶۶، حین عملیات والفجر۱۰، به­ طور کامل آزاد شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما