loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صفائی نامه

احوال و آثار آیت الله سید مصطفی صفائی خوانساری و پدر بزرگوارش

ناشر موسسه کتاب شناسی شیعه (موسسه تراث الشیعه)

نویسنده محمدرضا خادمیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 740

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

مروری بر احوال، شخصیت علمی و اخلاقی و نیز آثار آیت الله سیدمصطفی صفایی خوانساری و کارنامه علمی و فقهی ایشان است. در ابتدای این نوشتار به بیان گوشه هایی از زندگی نامه ایشان و معرفی خاندان وی پرداخته شده و دیدگاه برخی از تراجم نویسان در مورد شخصیت ایشان منعکس گردیده است. آنگاه به توصیف دوران تحصیل ایشان پرداخته شده و دوران تلاش علمی وی در قم و نجف و خوانسار و نیز آثار علمی به جای مانده از وی در مورد فقه، اصول فقه، رجال، ادبیات، مباحث کلامی و مباحث لغوی معرفی شده و توصیفی اجمالی از برخی از آثار وی صورت گرفته است.
در ادامه به تبیین سرگذشت زندگانی سیدمصطفی صفایی خوانساری پرداخته و دیدگاه های برخی از علمای هم عصر ایشان در مورد شخصیت علمی و معنوی وی در قالب مصاحبه و نقل خاطره منعکس شده و برخی از اجازات علمی وی از فقهای مشهور زمان خویش و نامه نگاری های وی با عالمان هم عصر خویش معرفی و درج شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما