loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اوصاف اولیای الهی: شرح خطبه 86 نهج البلاغه

5 (1)

ناشر دارالعرفان

نویسنده حسین انصاریان

تحقیق و تنظیم کتاب قدرت الله فرقانی | آرش مردانی پور

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 730

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55823 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
200,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر به مبحث اوصاف اولیای الهی پرداخته که شرحی است بر خطبه 86 نهج البلاغه و از سلسله درس های استاد حسین انصاریان در مدرسه فیضیه قم است.
ابتدا در خصوص عظمت نهج البلاغه و اهتمام به این کتاب شریف و خطبه 86 صحبت شده است. سپس در رابطه با علم امیرمومنان (ع) در قرآن و روایات مباحثی مطرح شده است.
در ادامه چهل ویژگی مومن با توجه به خطبه 86 گفته شده است. جایگاه عبودیت و همچنین نه گروه از محبوبان پروردگار آورده شده، سپس اعانه خدا بر انسان، بر خودشناسی، بر جنود و عقل، در جهاد با نفس و ... مطرح شده است. پوشیدن لباس حزن، اقسام حزن، بر تن کردن لباس خوف، مراحل و اقسام خوف، ویژگی ها و جایگاه قلب، نظر به نعمت ها، کثرت ذکر، جایگاه یقین، صراط مستقیم، اخلاص برای خدا و ... از جمله مباحث کتاب با توجه به شرح خطبه 86 نهج البلاغه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما