loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در جریان انقلاب فرانسه: دفتر خاطرات لوییز مدره‌ اک (1791 - 1789)

دفتر خاطرات

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده دومینیک ژولی

مترجم شیدا لاجوردی

ویراستار پژمان واسعی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55916 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دفتر خاطرات مجموعه‌ای از یادداشت‌های کسانی است که در طول تاریخ نقشی ایفا کرده‌اند یا شاهد حوادث مهمی بوده‌اند.درکتاب در جریان انقلاب فرانسه می‌خوانید لوییز که به تازگی در خیاط خانه‌ی مشهوری در پاریس مشغول کار شده است شاهد جنبش انقلابی‌ها و نخستین تظاهرات آن‌ها بر ضد پادشاه و دربار فرانسه است.
در جریان انقلاب فرانسه: دفتر خاطرات لوییز مدره‌ اک (1791 - 1789)، نوشته دومینیک ژولی است و با ترجمه شیدا لاجوردی در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

الآن که این خطوط را می‌نویسم، فکر می‌کنم هنوز بوی تند سوختگی که امروز در تمام مرکز شهر پیچیده، به مشامم می‌خورد.

با وجود آن‌که نسیم کوچکی وزیده، بو همچنان ماندگار و سنگین است و با بوی گند همیشگی قاطی شده است. این بو از باستیل می‌آید که امروز بعد از ظهر تسخیر شده، است. دو روز قبل و یا حتی همین دیروز، چه کسی می‌توانست تصور کند که شدت خشم و غضب مردم منجر به حمله به چنین بنایی شود؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما