loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرچشمه اندیشه - جلد اول

مجموعه مقالات و مقدمات قرآنی حضرت آیة الله جوادی آملی دام ظله

ناشر اسراء

نویسنده عبدالله جوادی آملی

ویراستار سعید بندعلی

تحقیق و تنظیم کتاب عباس رحیمیان

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 538

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55925 10003022
215,000 204,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

امروزه جوامع انسانی، از دانشمندان در تمامی حوزه های فکری دو انتظار عمده و جدی دارند؛ انتظار نخست عملیاتی و کاربردی کردن اندیشه های تولید شدهٴ قبلی است؛ انتظار دوم تولید افکار و آرای نوین در تمامی حوزه های علمی، دینی، اخلاقی و حتی اعتقادی است. لیکن تقویت و تحقق دو جهت مذکور، به امکانات شایان و اسباب فراوان که از جملهٴ آن ها تحصیل مبانی مستحکم و بنیان های اساسی است، نیاز دارد که تهیهٴ آن در همهٴ حوزه های علمی و عملی کاری دشوار و به سابقهٴ عمیق و لاحقهٴ وسیع نیاز دارد.

نظرات، افکار و ایده های حضرت استاد آیت الله العظمی جوادی آملی (حفظه الله)، در سه سطح عمومی، متوسط و عمیق مطرح می شود تا همهٴ افراد جامعه در هر سطح و مستوا، از آن بهره ببرند: مجموعه «سرچشمهٴ اندیشه» با مباحث عمیق و عالی از آثار قلمی و بنانی حضرت استاد، شامل مقالات، مقدمات و رساله های تخصصی در حوزهٴ قرآن، عترت، علوم عقلی و عرفانی است تا صاحبان فکر و نظر و پویندگان معارف ژرف با سرچشمهٴ اندیشه های استاد آشنا شوند.

نخستین جلد از این مجموعه با مقالات و مقدمات قرآنی دربر دارندهٴ مباحثی چون اصول کلی شناخت قرآن، تأویل و تفسیر، خطوط کلی رسالت قرآن، سیرهٴ تفسیری استاد علامه طباطبایی (قدس سره)، سیره تفسیری حضرت استاد و... همراه است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما