loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آغازی برای احیا و توسعه پایدار

ناشر سفیر اردهال

نویسنده اسدالله افشار

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 518

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

نویسنده در این اثر درصدد است تا همگان بر این مهم واقف شوند که؛ 1- تعیین شعار سال و تبیین آن در سخنرانی آغازین روز بهار توسط رهبر معظم انقلاب، نقشه راهی است که بر مبنای مسایل موجود جامعه و نیازهای اساسی کشور ترسیم می شود و دوم اینکه شعار سال 93 نیز سامان بخشی به اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شد که با دو استراتژی مهم عزم ملی و حرکت جهادی باید برای دستیابی به آن تلاش کرد.

با تفکر در شعار سال1393 می توان دریافت که مقام معظم رهبری اولا دو مقوله مهم و استراتژیک اقتصاد و فرهنگ را مورد اهتمام قرار داده اند؛ ثانیاً روش و طریق اجرای موضوعات استراتژیک را نیز بیان فرموده اند. به عبارت دیگر امسال هم شعار بیان شده و هم چگونگی تحقق آن شعار نیز تبیین شده است.

به گفته وی، در این اثر دو موضوع مهم و استراتژیک به عنوان فرهنگ و اقتصاد و دو راهبرد اساسی به عنوان عزم ملی و مدیریت جهادی برای تحقق شعار سال مد نظر قرار گرفته است. امروز رشد و توسعه اقتصادی و اصلاح فرهنگ جامعه نه یک انتخاب، بلکه ضرورت اجتناب ناپذیر است؛ لذا رشد و توسعه اقتصادی مبتنی بر اصلاح فرهنگ در جامعه باید به یک جنبش و حرکت ملی در کشور تبدیل شود، تا مردم نخواهند و اراده نکنند، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد، برای این منظور، همه آحاد مردم باید بسیج شوند، دولت، مردم، مسئولین و همه و همه باید تلاش کنند تا شعار سال به یک نهضت ملی تبدیل شود.

کتاب «آغاری برای احیا و توسعه پایدار»، تبیین چهار مؤلفه اصلی شعار سال1393؛ اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما