loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

از جهاد اقتصادی تا اقتصاد مقاومتی

ضرورت تحلیل، تشریح، تبیین مؤلفه ها و شاکله اصلی راهبرد اقتصاد مقاومتی بر اساس آرا و اندیشه های مقام معظم رهبری

ناشر سفیر اردهال

نویسنده اسدالله افشار

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 450

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55982 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، به تحلیل و تشریح مؤلفه ها و راهکارهای اقتصاد مقاومتی بر اساس آرا و اندیشه های مقام معظم رهبری پرداخته است. مؤلف در این اثر تلاش دارد با ارائة مباحث علمی درخور تحلیل؛ در چهار گفتار مجزا و مستقل اما پیوسته و در ارتباط با یکدیگر مباحثی را به طور مختصر و موجز از منظر اندیشمندان، صاحب نظران، کارشناسان و نویسندگان مسائل اقتصادی. درک مفهوم جهاد اقتصادی، رانت اجتماعی، پایه های توسعه اقتصادی در اسلام، رابطه انسان با جهان طبیعت، هفت بعد اساسی در ساختار اقتصاد، حمایت از کار و تولید داخلی از محورهای اصلی موردبحث در این کتاب هستند.

این کتاب در چهار گفتار اول درباب اقتصاد 38 بحث ؛ گفتاردوم درباب اقتصاد اسلامی 36 بحث ؛ گفتارسوم درباب جهاد اقتصادی 37 بحث و گفتارچهارم درباب اقتصاد مقاومتی 38 بحث به رشته تحریر درآمده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما