loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرهنگ علوم تجربی مدرسه: ویژه‌ دانش آموزان دوره‌ راهنمایی، دبیرستان و معلمان

کتاب های مرجع

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده حسین دانشفر

ویراستار افسانه طباطبایی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 55997 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

فرهنگ علوم تجربی مدرسه، نوشته حسین دانشفر است و در انتشارات محراب قلم منتشر شده است. در این کتاب مطالب به شیوه‌ای علمی تدوین و به زبانی ساده و شفاف بیان شده‌اند. در توضیح واژه‌ها، فقط نکات لازم و اساسی آمده‌اند.
تصویرها، عکس‌های فراوان و نمودارها، درک مطالب را آسان‌تر می‌کنند. مطالب جالب و مرتبط با مفاهیم در کادر‌های مختلف و پیوست آمده‌اند. بابیش از 1200 واژه آشنا می‌شوید که به عنوان دانستنی‌های علمی در زندگی روزمره با آن‌ها سروکار دارید.

دگردیسی
تغییر شکل‌های متولی که در طول مراحل رشد در بعضی از جانوران (مانند حشرات و قورباغه‌ها) از تخم تا رسیدن به حالت بالغ پدید می‌آید.
عامل ایجاد این تغییرات، هورمون‌های ویژه‌اند. دگردیسی کامل (مانند پروانه‌ها) جهار مرحله: تخم، نوزاد کرمی شکل، پردگی و حشره بالغ دارد. دگردیسی ناقص (مانند ملخ) سه مرحله تخم، نمف و حشره بالغ دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما