loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیشگیری از عود

مجموعه کتاب های راهنمای خانواده ها

ناشر مهرسا

نویسنده معصومه معارف وند

تصویرگر علی میرایی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 72

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

چگونه از عود بیماری اعتیاد، در طی درمان پیشگیری نماییم؟
اغلب خانواده ها اگرچه تمام تلاش خود را برای بهبودی معتاد به کار می گیرند، اما دقیقاً نمی دانند چگونه می توانند به بیمار کمک کنند. در این کتاب، پس از آنکه توضیح مختصری در مورد لغزش و عود ارائه می شود، به این سؤال پاسخ داده خواهد شد که خانواده باید برای پیشگیری از لغزش و عود چه کارهایی انجام دهد؟ بسیاری از نکات اشاره شده در این کتاب برای همه ی خانواده هایی که عضو در حال بهبود دارند، صرف نظر از اینکه بیمار به چه شیوه ای درمان می شود، کاربرد خواهد داشت.

به این ترتیب مطالعه ی این کتاب به خانواده هایی که یک یا چند نفر از اعضای آن ها معتاد در حال بهبودی هستند و می خواهند در موردنحوه ی پیشگیری از عود اطلاعاتی به دست آورند، درمانگرانی که می خواهند توضیحات کوتاه و ساده ای در مورد شیوه ی رفتار با فرد در حال بهبود به خانواده های بیماران ارائه کنند، اساتیدی که می خواهند به دانشجویان خود در مورد نحوه ی تعامل خانواده با فرد در حال بهبودی آموزش دهند و ... توصیه می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما