loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عصر طلایی دایناسورها

ناشر طلایی

نویسنده عرفان خسروی

ویراستار افسانه حجتی طباطبائی

تصویرگر محمدرسول حقانی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56271 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
250,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

((این اثر، برگزیده کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است))
کتاب حاضر، دایره المعارفی ویژه کودکان است که به بیان و بررسی دایناسورها می پردازد. این کتاب حاوی اطلاعاتی درباره دایناسورها، با ارزش تنوّع زیستی، خطر انقراض حیات وحش است. همچنین، داستان کشف آخرین دایناسوری که سنگواره کامل آن کشف شده، به طور کامل در این کتاب آمده است. گیاه خوارها، همه چیزخوارها، جانوران میان سنگ ها، دایناسورهای شکارچی، دلایل انقراض دایناسورها، گرزهای ترسناک، سرزمین هایی سنگواره دایناسورهای کشف شده و ... در این کتاب بیان شده اند.

ویژگی های کتاب عصر طلایی دایناسورها
۱ ـ از محیط زیست حمایت می کند؛
کسی که این کتاب را می خواند، به جز کسب اطّلاعاتی جالب درباره دایناسورها، با ارزش تنوع زیستی، خطر انقراض حیات وحش و برخی از مشکلاتی که محیط زیست ما را تهدید می کنند آشنا می شود.

۲ ـ برای بچه های ایرانی نوشته شده است؛
نویسنده این کتاب با آموخته ها و نیاموخته های دانش آموزان ایرانی آشناست؛ زیرا سال هاست که به این بچه ها زیست شناسی درس می دهد. بچه هایی که با کتاب ها، فیلم های مستند و موزه های تاریخ طبیعی آشنایی کمتری دارند ولی علاقه آن ها به این گونه چیزها کمتر از بچه های جاهای دیگر دنیا نیست.

۳ ـ مخاطب را با روش علمی مطالعه و تفکر آشنا می کند.
این کتاب با این هدف نوشته شده است که مخاطب آن، به فکر فرو برود، نتیجه گیری کند، درصدد مطالعه کتاب های دیگر برآید و با روش علمی و شیوه اندیشه و نتیجه گیری دانشمندان آشنا شود.

4 ـ اطلاعات علمی این کتاب، روزآمد و دقیق است.
داستان کشف آخرین دایناسوری که سنگواره کامل آن پیش از انتشار این کتاب کشف شد، در کتاب آمده است. تصویر دایناسورهایی هم که در این کتاب می بینید، طبق آخرین یافته های اثبات شده علمی ترسیم شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما