loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف تغذیه

کتاب های مرجع

3 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56336 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دایرة المعارف تغذیه، نوشته فلیپ سیمون و ماری لوربوئه است و با ترجمه مهناز عسگری و تصویرگری ایزابل رونیونی و کلت هوس در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
دایره المعارف تغذیه، کتابی لذت‌بخش است که در آن با تاریخچه‌ی بدست آوردن غذا، پخت و پز و نگهداری از غذا آشنا می‌شوید. بچه‌ها با مطالعه‌ی این کتاب انواع غذاها و چاشنی‌ها را می‌شناسند. در پایان کتاب اطلاعاتی درباره‌ی ارزش غذایی مواد خوراکی، بهداشت تغذیه و آداب غذا خوردن بدست می‌آورند.

شکلات را از دانه‌های درخت کاکائو به‌دست می‌آورند. درخت کاکائو در سرزمین‌‌های گرم و مرطوب می‌روید. به عمل آوردن شکلات کاری طولانی و پیچیده است.
گل‌های درخت کاکائو، سالی دوبار بر تنه‌ی این درخت می‌رویند و میوه می‌دهند. درون این میوه 30 تا40 دانه‌ی شبیه باقالی هست. وقتی میوه‌ها می‌رسند، کشاورزها آن‌ها را می‌چینند. سپس میوه‌ها را می‌شکافند.
دانه‌های باقالی شکل را زیر برگ‌های موز می‌خوابانند تا تخمیر شوند. گوشت آن‌ها از بین می‌رود و عطرشان زیاد می‌شود. سپس زیر نور خورشید خشک می‌شوند و رنگ قهوه‌ای پیدا می‌کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما