loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات زندان: گزیده ای از ناگفته های زندانیان سیاسی رژیم پهلوی

4.5 (2)

ناشر سوره مهر

گردآورنده کتاب سید سعید غیاثیان

تعداد صفحات : 446

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5635 10003022
94,000 89,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خاطرات زندان، گزیده ای از ناگفته های زندانیان سیاسی رژیم پهلوی است که سید سعید غیاثیان آن را تدوین کرده است. نویسنده خاطرات را به ترتیب زمان و موضوع حادثه انتخاب کرده است. بدین شرح که خاطرات قبل از دستگیری، دستیگری و ورود به زندان در ابتدای کار و خاطرات فرار و آزادی از زندان در انتها قرار گرفته است. در بین این دو موضوع نیز کلیه مسائل که هر زندانی سیاسی با آن سر و کار داشته گنجانده شده است . در پایان پس از ٦ ماه کار، نویسنده هفتاد خاطره را در ده موضوع اصلی تدوین کرده است. تنوع مطالب کتاب، نسبت مستقیم با رویدادهای زندان دارد. بدین ترتیب فراوانی خاطرات مربوط به دستیگری، بازجویی و شکنجه بسیار بیشتر از مسئله ای همچون حضور در دادگاه می باشد. در متن کتاب تعداد چهار مورد خاطره قبل از دستیگری، ده مورد دستگیری نه مورد بازجویی و شکنجه، شش مورد شرایط زندان، دو مورد دادگاه، پنج مورد اعتصاب و شورش، یازده مورد مسائل داخلی زندان، نه مورد تفریحات و سرگرمی، هفت مورد ملاقات و مسائل خانوادگی، پنج مورد فرار و آزادی و در پایان دو خاطره از تمامی وقایع زندان گنجانده شده است. استفاده از خاطرات افراد یاد شده در کتاب کاملا ً تصادفی بوده و برحسب جذابیت خاطره انتخاب گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما