loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چنین گفت مصطفی

ناشر شرکت انتشارات علمی و فرهنگی

نویسنده مصطفی فعله گری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56411 10003022
92,000 87,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مضمون این رمان برگرفته از نام مبارک قرآن است و دعوت بشریت به خواندن و اندرز دادن به کسانی که قرآن پاره می ‌کنند چرا که برخی از جاهلان، به جای خواندن این کتاب مقدس و پاسخگویی به دعوت ‌های آن، راه سوزاندن آن را در پیش می‌ گیرند.

نویسنده در مصاحبه ای از انگیزه نگارش این کتاب می گوید: حرکت کشیش آمریکایی باعث نگارش این رمان شد. در این کتاب سعی بر این شده است تا چهره راستین قرآن به بشریت نشان داده شود که دعوت به خواندن، ‌اندیشیدن و بردباری در برابر اندیشه‌ های مخالف است نه تصویری که به عنوان یک کتاب تهاجمی و اندیشه ‌ستیز در غرب از قرآن به دست می ‌دهند.

در خانواده ای خداپرست و دیندار زاده شدم و بیماری سل تب دارم کرد و در بستر ناتوانی ام انداخت. در آن روزهای پر تب و تاب میان زنده ماندن و مردنی بسیار زودهنگام، کتاب هایی که در خانه داشتیم پرستار اندیشه و جانم شدند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما