loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درباره‌ جنگل

دایره المعارف کوچک من | کتاب های مرجع

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 56535 10003022
54,000 51,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره ‌المعارف کوچک من درباره‌ی جنگل نوشته آگنس واندویل است و با ترجمه رویا خوئی و تصویرگری مارک بوتاوان در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

در جنگل، درختان کنار هم رشد می‌کنند. در آن‌جا همه نوع درختی وجود دارد. بوته‌ها و درختچه‌ها زیر درختان جنگل رشد می‌کنند. به این قسمت، بستر جنگل می‌گویند.
درختان به دو خانواده‌ی بزرگ تقسیم می‌شوند. به درختانی که در زمستان برگ‌هایشان می‌ریزد، پهن‌برگ می‌گویند؛ مثل درخت بلوط… برگ‌های درخت کاج در تمام سال روی درخت می‌مانند. کاج جزو خانواده‌ی مخروط‌داران است.
.
زیر برگ‌ها و روی تنه‌ی درختان، حشره‌ها و جانوران ریز زیادی زندگی می‌کنند. جانوران زیادی در جنگل زندگی می‌کنند. اما بیش‌تر آن‌ها را نمی‌بینیم. چون در گوشه‌ای پنهان می‌شوند…
بسیاری از حیوانات فقط در شب‌ها از مخفی‌گاه خود بیرون می‌آیند. وقتی هواتاریک می‌شود، جغد هوهو می‌کند و به شکار می‌رود. جغدها چشم‌های گرد و بزرگی دارند. برای همین، می‌توانند در تاریکی شب، دور و برشان را به خوبی ببینند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما