loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رسالت امام جمعه و کاربرد هنر در تبلیغ

ناشر سوره مهر

نویسنده حسن بنیانیان

تعداد صفحات : 78

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5686 10003022
16,000 15,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، متن مکتوب و اصلاح شده سخنرانی دکتر حسن بنیانیان، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است که در یکی از سمینارهای منطقه ای ائمه جمعه در سال 1386 ایراد شده است و پس از کسب موافقت از محضر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای تقوی، دبیر محترم ائمه جمعه کشور در تعداد محدودی چاپ شده است تا در اختیار سایر ائمه محترم جمعه و روحانیون علاقه مند قرار گیرد. به طور خلاصه می توان گفت، این سخنرانی توضیح تفضیلی تقاضای یکی از مدیران فرهنگی کشور از محضر ائمه جمعه و روحانیون معزز است. تقاضا عبارت است از: گرویدن به نگاه علمی در امر تبلیغ و حمایت از هنر دینی و بهره برداری از دستاوردهای پرنفوذ هنرمندان، در راه تعمیق و گسترش فعالیت های مؤثر فرهنگ ساز در عرصه تبلیغات دینی، در شرایط بسیار پیچیده و خاصی که به واسطة تهاجم فرهنگی و فرایندهای جهانی سازی فرهنگ در حال شکل گیری است.

انسان وقتی در کسوت روحانیت قرار گرفت، از آنجا که شخصاً عاشق ابلاغ پیام الهی است وقتی در مدیریت و رهبری دیگران ضعف دارد، به صورت ناخودآگاه با اولین بدسلیقی یا مقاومت نیروهایی که باید حرف را بپذیرند، کار با آن ها را رها می کند و خود شخصاً برای تبلیغ دین وارد عرصه می شود و چون روح و روانش ارضا می شود، متوجه نمی شود که این اقدام از نظر مدیریتی غلط است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما