loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مشکلات حکومت دینی

نظام سیاسی و حکومت دینی 2

ناشر لیله القدر

نویسنده علی صفائی حائری

تعداد صفحات : 236

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 5967 10003022
95,000 85,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، طی سه فصل به بیان مشکلات حکومت دینی «در فرض حاکمیت معصوم»، «در فرض انحراف» و «در فرض اجرای سالم، ولی ضعیف» می پردازد.
زمان علی، هدف علی، حکومت علی و شکل و روش حکومت علی (ع) بحث اصلی در کتاب مشکلات حکومت دینی است. خصلت‌های یارانی که علی بر آن‌ها تکیه دارد، بررسی مشکلاتی که برای حکومت دینی در فرض ضعف‌ها و بدعت‌ها و یا در فرض انحراف‌ها شکل می‌گیرد (مانند حکومت غیر معصوم یا علماء) از مباحث عمده این کتاب‌اند.

کتاب مشکلات حکومت دینی، نوشته استاد علی صفائی حائری منتشر شده است و در انتشارات لیله القدر منتشر شده است.

زمان علی، هدف علی، حکومت علی و شکل و روش حکومت علی (ع) یک بحث است و مشکلاتی که علی در رابطه با مردم دارد بحث دیگری است. آن بحث در مناسبت های گوناگون مورد گفتگو قرار گرفته است و این بحث، بحث اصلی در این گفتگوهاست که از دریچه و منظری به آن نگاه می کنیم که ضمن طرح آن، مشکل خودمان شناسایی و حل شود.

در فصل های بعد به خصلت های یارانی که علی بر آن ها تکیه دارد اشاره می شود و فصل سوم را به بززسی مشکلاتی که برای حکومت دینی در فرض ضعف ها و بدعت ها و یا در فرض انحراف ها شکل می کیرد اشاره خواهیم کرد یعنی در فرض حکومت غیر معصوم آن جا که ابوبکر و عمر وعثمان حکومت تشکیل می دهند یا آنجا که علماء تشکیل حکومت می دهند چه مشکلاتی پیدا می شود و در کنار این مشکلات چه باید کرد؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما