loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آشنایی با فلسفه هنر

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6148 10003022
33,000 31,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آشنایی با فلسفه هنر، کتابی است با موضوع «اسلام و هنر» که دکتر «حسن بلخاری قهی» آن را به رشته تحریر در آورده است. نویسنده هدف خود را از نگارش این کتاب آشنایی مخاطبان با فلسفه هنر و مباحث مطروحه درباره آن می داند و بر آن بوده که به سؤال فلسفة هنر چیست پاسخ دهد؟ این کتاب شامل سه بخش است. بخش اول کتاب، کلیات است که خود نیز شامل سه فصل می باشد در فصل اول پاسخ به سؤال فلسفة هنر چیست داده می شود؟ در فصل دوم واژه های هنر، فن و صناعات توضیح داده می شود و در فصل پایانی این بخش هم نظریه های بنیادی در تبین ماهیت هنر بررسی می شود. بخش دوم کتاب، به هنر و زیبایی در آرای افلاطون، ارسطو، فلوطین و فلسفة هنر در عصر روشنگری می پردازد. بخش سوم، تأملاتی در فلسفه هنر اسلامی است که در دو فصل این کتاب مناقصه در وجود و ماهیت هنر اسلامی و ضرورت تکوین و تدوین فلسفه هنر اسلامی بررسی می شود. در این کتاب، هدف، ورود گسترده به مباحث فلسفی نیست بلکه موضوعات طرح شده در آن برای آشنایی کسانی است که مایل اند بدانند در فلسفه هنر چه مباحثی مورد توجه است، کسانی که دوستدار مباحث نظری هنر و زیبایی شناسی اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما