loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قهرمانان انقلاب 7: راز گل سرخ (روایتی داستانی از زندگی شهید آیت الله سید محمدرضا سعیدی)

ناشر سوره مهر

نویسنده خسرو باباخانی

ویراستار محمدمهدی عقابی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 95

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6175 10003022
19,000 18,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«قهرمانان انقلاب» مجموعه ای از 20 جلد کتاب درباره زندگی چهره های تاثیر گذار و شناخته شده انقلاب، ویژه گروه سنی نوجوان است.
«راز گل سرخ» هفتمین سری از مجموعه قهرمانان انقلاب است که درباره زندگی شهید آیت الله محمدرضا سعیدی و ماجرای سه پسر به نام های مجید، روزبه و حسن است که در کلاس درس تاریخ از سوی معلم خود موظف می شوند که زندگی آیت الله محمدرضا سعیدی را بررسی کنند و به صورت یک گزارش در کلاس بخوانند. روزبه مسئول بررسی اسناد و مدارک ساواک می شود، مجید مسئول مطالعه و بررسی آثار مکتوب درباره شهید سعیدی می شود و حسن هم با کسانی که شهید را می شناختند مصاحبه و گفتگو می کند. این کتاب در شش داستان کوتاه روایت شده است.
در واقایع نگاری این کتاب از منابع و مستندات موثق استفاده شده است، نامه ها و سخنرانی های آیت الله سعیدی در لابه لای کتاب آورده شده است. در طول مطالعه این کتاب خواننده می تواند به راحتی خود را در جریان زندگی ایشان و قایع و اتفاقات آن زمان سیر دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما