loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به سوی او (مشکات)

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6234 10003022
155,000 139,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه ای گران سنگ از مطالب اخلاقی - عرفانی است که بر اساس داده های قرآنی و روایات حضرات معصومین (ع) وعمری تجربه پرارزش و گستره کم نظیر بینش حضرت استاد فراهم آمده است. به راستی سی و دو درس این کتاب، سی و دو چشمه زلال است که غبار از دلِ جان خستگان برمی گیرد و کام عطش ناک انسانِ در راه را به شهد قرآن و روایات، شیرین می سازد و او را به سوی او رهنمون می گردد.
شناخت، تزکیه، تکامل و تنازل، کمال نهایی و سقوط نفس، هویت انسان، غفلت و عوامل آن، انواع ذکر و موانع آن، اهمیت تفکر، دنیا و آخرت، ایمان، تقوا، عمل، نماز، نیت، ریا و خشوع از اهم عناوینی است که در این کتاب به گونه ای جذاب و شورانگیز بیان شده اند.
این کتاب با تحقیق و پیرایش جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محمدمهدی نادری قمی و توسط انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برای نخستین بار در بهار 1382 منتشر شده است.
این کتاب توسط آقای محمد آذری به زبان ترکی ترجمه شده و چاپ اول آن به کوشش انتشارات شهریار در سال 1384 در 207 صفحه و با شمارگان 3000 نسخه صورت گرفته است. ترجمه عربی کتاب مزبور نیز با عنوان السیر الی الله توسط آقای ماجد الخاقانی به پایان رسیده و برای انتشار به انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تحویل شده است. هم چنین این کتاب توسط آقای داود سوداگر مراحل پایانی ترجمه انگلیسی خود را می گذراند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما