loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حیرت دمیده ام: گزیده جستارها و گفتارهای استاد علی معلم دامغانی

ناشر سوره مهر

نویسنده علی معلم دامغانی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 392

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6525 10003022
27,000 25,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«حیرت دمیده ام» عنوان کتابی است که به آثار و زندگی نامه علی معلم پرداخته است. این کتاب مجموعه گفت و گوها، سخنرانی ها و مباحثات علی معلم در سالیان اخیر است که سوره مهر آن را با ویراستاری دوباره و طرح جلد جدید منتشر کرده است.
از ویژگی های این کتاب، کمک شایانی است که به خواننده در جهت شناخت و اطلاع از زندگی، اندیشه ها و نظرات این شاعر و نویسنده به نام کشورمان می کند.
«ضیافت تاراج»، « نقیب رسته و کدخدای وارسته»، «سیری در ادبیات انقلاب اسلامی فارسی از آغاز تا امروز»، «ادبیات مظلوم انقلاب»، «موسیقی پاپ زبان بین المللی است چرا از آن بترسیم؟» عنوان برخی از مطالب این کتاب است که اندیشه های علی معلم را در مورد مسایل گوناگون بیان می دارد.
همچنین در پیشگفتار این کتاب، خلاصه ای از زندگی معلم دامغانی به همراه کتابشناسی آثار او با هدف آشنایی مخاطب با این استاد مسلم شعر نیز آمده است.
لازم به ذکر است، معلم دامغانی در سال 1380 در نخسین همایش چهره های ماندگار به عنوان چهره ماندگار درعرصه شعر و ادب فارسی برگزیده شد. از دی ماه سال 1388 تاکنون نیز از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس فرهنگستان هنر انتخاب گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما