loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دردانه دلداده: بررسی تحلیلی زندگانی حضرت فاطمه زهرا علیها السلام

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمدجواد مروجی طبسی

مترجم علیرضا کاوند بروجردی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 472

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6541 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب ها و رساله های فراوانی پیرامون زندگانی حضرت زهرا علیها السلام نگاشته شده که هر کدام به زاویه ای از زوایای حیات و سیرت پاک او پرداخته اند ؛ در هر زاویه از زندگانی ایشان - از ولادت تا شهادت ، از زمان درخشش نور آسمانهای هفتگانه تا زمان دفن پنهانی ایشان در شب و مخفی نگاه داشتن قبرش - درسها و عبرتهائی است و چه کم پیش میآید که نویسنده ای ، نه برهمه ، بلکه بر بیشتر زوایای زندگی ایشان پرتو افکند . نگارنده ما علّامه ، شیخ محمّدجواد طبسی - حفظه اللَّه - در این باب سهم فراوانی دارد و در این مجال ، شدت محبت او نسبت به آل طه و یس ، ذکاوت و زیرکی دقیق ، فکر روشن و باز ، سعی و تلاش بیوقفه و غور در مصادر و منابع ، یاریش کرده و به موجب آن - علیرغم ایجاز و اختصار کتاب - افقهایی از زندگانی پاک حضرت فاطمه علیها السلام را پیش روی نسل جوان گشوده است ؛ نسلی که عطش شناخت فضایل و مناقب و آگاهی از حوادث و مصائبی را دارد که بر حضرت فاطمه علیها السلام - پس از رحلت پدر - رفته است . اکنون صادقانه ترین ، عمیقترین و فراوانترین تشکرات را به مؤلف ، و برترین درودها و سلام ها را بر حضرت زهرا علیها السلام تقدیم مینمائیم ؛ سلام خدا بر او ، آن روز که چشم به جهان گشود ، آن روز که به شهادت رسید و آن روز که خشنود ، برانگیخته خواهد شد.

ابن کتاب در شانزده فصل به رشته تحریر درآمده و به بررسی دقیق در زمینه ولادت، اسامی و القاب، مقام حضرت فاطمه(س)، از ولادت تا هجرت، پس از هجرت، ویژگی های فاطمه(س)، مناقب، فاطمه(س) و از دست دادن رسول خدا(ص)، فاطمه(س) و دفاع از ولایت، غضب فدک، دوران بیماری و شهادت آن حضرت(س) پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما