loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیین کشورداری از دیدگاه امام علی علیه السلام

ناشر دفتر نشر فرهنگ اسلامی

تحقیق و تنظیم کتاب حسین کریمی زنجانی

سخنران محمد فاضل لنکرانی

سال نشر : 1385

تعداد صفحات : 130

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6617 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آیین کشورداری از دیدگاه امام علی علیه السلام، سخنرانی هایی از آیت الله محمد فاضل لنکرانی است که حسین کریمی زنجانی آن را تنظیم کرده و توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.

پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مان، استاد آیت الله فاضل لنکرانی که پیشاپیش حرکت های انقلابی مردم قرار داشتند و نیاز شدید جامعه انقلابی را به فرهنگ اصیل اسلامی احساس می کردند، در کنار دیگر درس های حوزه ای خود، در دفتر تبلیغات اسلامی قم برای عده ای از شاگردان مکتب امام صادق علیه السلام و روحانیون حوزه علمیه، درس نهج البلاغه علی علیه السلام را آغاز کردند. در این درس، موضوعی که توسط استاد انتخاب گردیده فرمان علی علیه السلام به مالک اشتر نخعی است. این درس ها توسط دفتر تبلیغات اسلامی از نوار پیاده شده و سپس در جزوه ای تکثیر و در اختیار طلاب حوزه علمیه قرار می گرفت.

در کتاب آیین کشورداری از دیدگاه امام علی علیه السلام، سخنرانی های مولف، در باب آئین کشورداری به طبع رسیده است. در این سخنرانی ها، رهنمودهای حضرت علی (ع) به مالک اشتر، تشریح شده است. کتاب متشکل از دو بخش است. در بخش اول با عنوان «مالک اشتر و حکومت مصر» موقعیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور مصر بررسی شده و بخش دوم شامل متن عربی عهدنامه و شرح آن است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما