loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشو، از واقعیت تا خلسه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6682 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر ارزشمند که محصولی از کانون اندیشه جوان می باشد در چهار فصل تنظیم شده است.در فصل اول، زندگی نامه و شالوده فکر اشو مورد بررسی قرار می گیرد و سپس در فصل دوم الهیات اشو به بوته نقد کشیده می شود.در فصل سوم هم دیدگاههای دیگر اشو بیان شده و بالاخره در فصل چهارم نگرشی انتقادی به اشو صورت گرفته تا نقاط ضعف اندیشه وی آشکار شود.

(اشو) خود را زوربای بودایی شمرده است؛ زوربای سرخوش امروزی زمینی، آمیخته با بودای پیامبر وار معنا گرا. راه شناخت نام (اشو) را در همین نقض واره باید جست و پرسید:
در پس نام آشنای او چه ناگفته ها و نانوشته هایی نهفته است؟ به راستی اشو از آفرینش، تاریخ، فلسفه، شعر، شورش، عشق، آزادی، فردای آدمی و بودن و نبودن چگونه سخن به میان می آورد؟ باید از آن سوی نام او سر برآوریم و جهان پنهان گفته ها و اندیشه های او را، آگاهانه و حقیقت جویانه، بپیماییم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما