loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حسین علیه السلام در اندیشه مسیحیت

4 (4)

ناشر شرکت چاپ و نشر بین الملل

نویسنده آنتوان بارا

مترجم غلامحسین انصاری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 488

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 6752 10003022
220,000 209,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حسین علیه السلام در اندیشه مسیحیت، نوشته آنتوان بارا است و با ترجمه غلامحسین انصاری در شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر شده است.
حماسه عاشورا انقلابی است بر ضد همه قراردادهای ننگین استعماری و شورشی است بر تمام مفسدان و تباهی آفرینان از خلفای بنی امیه و بنی عباس گرفته تا همه زمامداران خودسری که در طی چهارده قرن به نام اسلام، اموال مسلمانان را به تاراج بردند و امنیت و آزادی شان را سلب کردند.
دانشگاه عاشورا مخصوص مسلمانان شیعه یا سنی نیست، بلکه دانشگاهی برای پیروان همه ادیان آسمانی، بدون توجه به نژاد، زبان و رنگ پوست آنهاست، زیرا همگان را به راستی، شهامت، پاکدامنی، فرزانگی و استقامت در راه برقراری حق و عدالت فرامی خواند و خوبی، زیبایی و سودمندی این مفاهیم را پیروان تمام مذاهب و مردم همه کشورها، از هر نژاد و با هر زبان، با فطرت خویش درک می کنند.
نویسنده در کتاب حاضر، تلاش کرده است تا درباره ابعاد شخصیت امام حسین (ع) و واقعه کربلا پژوهش ارزشمندی ارائه دهد. او با مقایسه امام حسین (ع) با حضرت مسیح، پیامبر رافت و مهربانی و تکیه بر مشترکات آیین های اسلام و مسیحیت، سعی در تقویت ادیان و تکریم دین مقدس اسلام و شخصیت های آسمانی آن دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما