loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبیه صدام

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده محمدنبی ابراهیمی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7208 10003022
325,000 308,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

میخائیل رمضان معلم ساده ای بود که به خاطر شباهت شگفت آورش به صدام، در سال 1979 میلادی توسط یکی از نزدیکانش به حزب بعث معرفی می شود. جراحی آلمانی به نام دکتر هلموت ریدل وی را تحت عمل جراحی قرار می دهد تا کوچک ترین تفاوت های صورتش با صدام اصلاح شود. میخائیل رمضان با این شباهت توانست نوزده سال نقش صدام را در عرصه های اجتماعی، سیاسی و نظامی بازی کند. او در کتاب خاطرات خود، اسرار زیادی را فاش می کند. او حتی با حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر و یاسر عرفات ملاقات می کند، بدون اینکه آن دو پی ببرند که او صدام واقعی نیست. شبیه صدام از جبهه های جنگ عراق با ایران و روزهای اشغال کویت دیدارهای متعددی داشته است. میخائیل رمضان چندی پس از اشغال کویت توسط عراق از کشورش می گریزد. او اینک ساکن نیویورک است.

... میخائیل رمضان معلم ساده ای بود که به خاطر شباهت شگفت آورش به صدام، توسط یکی از نزدیکانش به حزب بعث معرفی می شود.او توسط یک جراح آلمانی به نام دکتر هلموت ریدل تحت عمل جراحی قرار می گیرد تا کوچک ترین تفاوت های صورتش با صدام اصلاح شود. میخائیل رمضان با این شباهت توانست نوزده سال نقش صدام را در عرصه های اجتماعی، سیاسی و نظامی بازی کند. او در کتاب خاطرات خود که هم اینک ترجمه آن را در دست دارید. اسرار زیادی را فاش می کند. او حتی با حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر و یاسر عرفات ملاقات می کند، بدون اینکه آن دو پی ببرند که او صدام واقعی نیست. شبیه صدام از جبهه های جنگ عراق با ایران و روزهای اشغال کویت دیدارهای متعددی داشته است.میخائیل رمضان چندی پس از اشغال کویت توسط عراق از کشورش می گریزد. او اینک ساکن نیویورک است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما