loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد - جلد اول: رجعت به ریشه ها

بر اساس داستان زندگی امام روح الله الخمینی (ره) عارف، فیلسوف، سیاستمدار و رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران

5 (1)

ناشر سوره مهر

نویسنده نادر ابراهیمی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 246

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7338 10003022
135,000 128,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «سه دیدار با مردی که از فراسوی باور ما می آمد» در جلد نخست خود با عنوان «رجعت به ریشه ها» داستان بلندی درباره زندگی امام خمینی (ره) است، که نویسنده در آن کوشیده ابعاد مختلف شخصیتی ایشان را در قالب داستان بررسی کند.

شرح وقایع دوران کودکی امام راحل و شکل گیری شخصیت وی در دامن پرمهر مادر و صاحبه خانم (عمه ایشان)، مرام و منش پدر امام (ره) و نحوه شهادت ایشان، حضور بنیانگذار کبیر انقلاب در کلاس درس مدرس، بررسی شجره نامه اجداد، امام و شرحی از زندگی پدر بزرگ ایشان، مراحل آشنایی امام (ره) با دفتر حاج آقا ثقفی تا ازدواج، موارد و عناوینی است که نویسنده به شرح آنها پرداخته است.

هدف شما برای کوتاه مدت خوب است که بنده به عنوان یک طلبه کوچک جست و جوگر، به این هدف اعتقاد دارم. اما روشتان را برای رسیدن به این هدف، روشی درست نمی دانم. شما با دقت و قدرت به نقاط ضربه پذیر رضاخان ضربه نمی زنید؛ بلکه ضربه هایتان را غالبا به سوی او و دیگران، بی هوا پرتاب می کنید. شما در سنگر مشروطیت ایستاده اید. اما یکی از رهبران ما، سال ها پیش، از مشروطیت سخن گفته است و در اسلام، شرع مقدم بر شرط است. شما، به اعتقاد بنده ناچیز، این جنگ را خواهید باخت، و رضاخان، به هر عنوان، خواهند ماند بساط قلدری اش را پهن خواهد کرد، و ما را بار دیگر، چنان که ماه قبل فرمودید، از چاله به چاه خواهد انداخت؛ شاید به این دلیل که آقای مدرس تنهای تنها هستند و همراهانشان اهل یک جنگ قطعی نیستند، و در عین حال آقای مدرس گرچه به سنگر ظالم حمله می کند، اما از سنگر عدل به سنگر ظلم نمی تازد. در این مشروطیت چیزی نیست که چیزی باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

سعید محمدی

این کتاب، کتابی علمی داستانی است. عالی برای انانکه هم میخواهند با حنبه های تئوریک انقلاب و فعل امام آشنا شوند و هم جنبه های تاریخی و شخصیتی حضرت امام.
بینظیر
حتما بخوانید که با بنده همنظر خواهید شد

25 تیر 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما