loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره قرمز: روایتی تحلیلی از فتنه 88

گزیده سرمقاله های روزنامه کیهان

ناشر کیهان

نویسنده مهدی محمدی

مستندساز حسین صفار هرندی

تعداد صفحات : 330

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حاضر مجموعة مقالات «مهدی محمدی» دربارة تحلیل فتنة پس از انتخابات ریاست جمهوری 1388 است. این مقالات پیش تر در سرمقاله های روزنامة کیهان چاپ شده است.
وی می نویسد: دربارة ماهیت فتنه 88 از همان روزهای اوج تا امروز تحلیل های بسیار متنوعی عرضه می شد. برخی عقیده داشتند ما اساسا با یک پدیدة اجتماعی مواجه هستیم که هیچ ارادة سیاسی داخلی یا خارجی در به وجود آمدن آن دخالت نداشته و دیر یا زود بالاخره رخ می داد. این تحلیل البته چندان فراگیر نشد. در مرحلة بعد موضوع این بود که چگونه برخی فرزندان انقلاب تبدیل به سران فتنه شدند؟ از پیش از انتخابات بلکه از ماه ها قبل از آن، نشانه هایی وجود داشت که کسانی در جامعة سیاسی ایران به انتخابات 88 نگاهی متفاوت از آن چیزی دارند که علی القاعده یک جریان سیاسی درون سیستم باید به یک رقابت سیاسی بهنجار داشته باشد. صحبت از مرگ و زندگی بود و این که این بار باید کسانی را از تخت به زیر کشید و...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما