loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

8 سال بحران آفرینی اصلاح طلبان

4 (1)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سلمان علوی نیک

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 848

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7809 10003022
370,000 351,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

در کتاب «هشت سال بحران آفرینی اصلاح طلبان» با استناد به آثار برجای مانده از مهم ترین اعضای حزب چپ به تحلیل عملکرد آنان در چارچوب اندیشه ها و افکار بنیانگذار جمهوری اسلامی به عنوان معیار اصلی هویت این نظام نوپا پرداخته شده است.
پس از انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری در ایران در سال 1376 و پیروزی کاندیدای مورد حمایت جریان های موسوم به جناح چپ در انتخابات مذکور، حزب مشارکت به مثابه یک حزب دولتی شکل گرفت که در واقع پایگاه حاکمان پیروز انتخابات و یا حزب حاکم تلقی می شدند.
مبانی فکری و رفتار سیاسی موسسان این حزب را می توان در تاکید بیش از حد بر جمهوریت نظام و بی اعتمادی یا ممانعت شدید با اسلامیت تصریح شده در قانون اساسی خلاصه کرد که این مخالفت و بی اعتنایی از راه مخالفت با نهادهایی صورت می گرفت که سمبل بعد اسلامیت نظام جمهوری اسلامی بودند.
به همین دلیل اقدامات افراد مهم حزب مذکور به شدت از طرف مخالفان سرسخت خارجی جمهوری اسلامی مورد حمایت قرار می گرفت. در این اثر، نویسنده، با استناد به آثار برجای مانده از مهم ترین اعضای حزب مذکور، عملکرد آن را تحلیل می کند. این کتاب قبلا تحت عنوان آسیب شناسی حزب مشارکت ایران اسلامی منتشر شده بود.

کتاب 8 سال بحران آفرینی اصلاح طلبان، نوشته سلمان علوی نیک است و در انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مهدی بیرانوند

لطفاً این کتاب را موجود کنید

8 اسفند 1399

رحمان لک

خواهش میکنم این کتاب رو موجود کنید

18 مهر 1399

مهدیه باقرپور

لطفا این کتاب رو موجود کنید

1 مرداد 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما