loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سفر به نقطه نهایی: زندگینامه شهید داود حیدری

فرمانده گردان زهیر لشکر 10 سیدالشهدا علیه السلام

ناشر فاتحان

نویسنده مرضیه نصرالله کلانتری

تعداد صفحات : 135

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

شهید «داود حیدری» در 15 خرداد سال 42 در یک خانواده مذهبی به دنیا آمد. پدرش ارتشی بود. او سال اول را در دبستان طبسی تهران گذراند. داود سال 48 پس از انتقال پدر به پادگان قلعه شاهین سر پل ذهاب، به همراه خانواده در شهر اسلام آباد غرب ساکن شد و همان جا تا پایان راهنمایی را گذراند. وقتی به تهران بازگشتند، در دوره رژیم پهلوی در مقطع متوسطه تحصیل را ادامه داد، و سهم عمده ای در پیروزی انقلاب ایفا کرد. وی بعد از پیروزی انقلاب در امور فرهنگی از جمله عکاسی خدماتی موثری ارائه نمود. پس از آن که قدم در جبهه ها گذاشت، در عملیات کربلای هشت شرکت کرد و در خطوط پدافند و در سنگر دیده بانی مورد اصابت گلوله خمپاره 60 قرار گرفت و به دیار حق شتافت.

نگارنده در این کتاب سعی در بیان زندگی نامه شهید «داود حیدری» با بیان مسائل و موضوعات جنگ ایران و عراق بین سال های 59 تا 67 را دارد. شهید در یک نگاه؛ رفتن به جبهه؛ ورود به سپاه؛ والفجر 2 و والفجر 8 از مباحث کتاب هستند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما