loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان 17: (مطبوعات و انقلاب) نگرشی بر عملکرد مطبوعات ماسونی در انقلاب اسلامی

ناشر کیهان

نویسنده دفتر پژوهشهای مؤسسه کیهان

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 176

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

آنچه در این کتاب آمده بررسی عملکرد تعذاذی از نشریات وابسته به فراماسونرها و طرفدار سلطنت نظیر تهران مصور، امید ایران و فردوسی است.
نشریات یاد شده به همراه حدود 60 نشریه دیگر که در تاریخ مرداد 1353 توسط رژیم پهلوی و با هدف تمرکز و کنترل بیشتر مطبوعات و در آستانه ورود به سیستم تک حزبی رستاخیز به دستور امیر عباس هویدا، نخست وزیر وقت تعطیل شده بودند مجددا در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در شهریور 1357 با سازماندهی مجدد به تدریج در عرصه سیاست وارد شدند.
هدف شریف امامی از انتشار مجدد نشریات حفظ رژیم و کنترل و دستکاری افکار عمومی و هدایت به سمت اهداف دلخواه رژیم پهلوی و کانون های ماسونی حامی آن بود.
مولفان کتاب می کوشند در این اثر با معرفی و بیان عملکرد نشریات آن دوران نشان دهند که چگونه طیف های سلطنت طلب و ماسونی با هماهنگی ساواک و سفارت آمریکا گرد هم آمدند تا مانع از ریشه دار شدن نهال نوپای انقلاب و تثبیت آن شوند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما