loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حرف آخر عشق (گزیده شعرها و تصاویر قیصر امین پور)

ناشر سوره مهر

شاعر قیصر امین پور

مستندساز فاضل نظری

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 100

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8176 10003022
70,000 66,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«حرف آخر عشق» عنوان کتابی در قالب تلفیق شعر و عکس از زنده یاد قیصر امین پور است که تعدادی از تصاویر این کتاب تاکنون منتشر نشده است.

در این کتاب بیش از 30 شعر از این شاعر همراه با عکس هایی از وی که روی آنها کار گرافیکی شده و به صورت تلفیقی آمده است. انتخاب شعرهای این کتاب با حسن شیخ حائری بوده است .

انتخاب شعرها بیشتر بر اساس حال و هوای سروده ها بوده است و در این کتاب با تصویرهای نابی از قیصر امین پور روبه رو می شویم که در ترکیب با شعرها کاری نو ایجاد کرده است.

عکس های «حرف آخر عشق» بیشتر از آرشیو واحد تجسمی حوزه هنری انتخاب شده و در بین آنها عکس هایی که تاکنون دیده نشده یا کمتر دیده شده است، وجود دارد. هم چنین از همکاری خانه شاعران جوان نیز برای تدوین این کتاب، به ویژه در بخش عکس ها استفاده شده است.

تلفیق شعر و عکس مهمترین ویژگی این کتاب است. این کتاب که از نظر گرافیک دارای اهمیت است، توسط فرزاد ادیبی طراحی و اجرا شده است.

«حرف آخر عشق» با این شعر شروع می شود:
سفر ایستگاه
قطار می رود
تو می روی
تمام ایستگاه می رود
و من چقدر ساده ام
که سال های سال
در انتظار تو
کنار این قطار رفته ایستاده ام
و همچنان
به نرده های ایستگاه رفته
تکیه داده ام!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما