loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو نظریه تروریسم و فداکاری در ایران

ناشر سوره مهر

نویسنده یعقوب توکلی

تعداد صفحات : 253

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8539 10003022
17,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب شامل دو بخش می باشد بخش اول مقدمه ای بر ترورسیم در ایران رادر برمی گیرد . بخش دوم نظریه فدارکاری در انقلاب اسلامی را شرح می دهد.
مولف در بخش اول مقدمه ای بر تروریسم در ایران به موضوعاتی چون تعریف ترورسیم و آنارشیم، تقیسم جغرافیایی و ترسیم انگیزه های تروریسم، تقیسم بندی ارزشی تروریسم و سابقه تروریسم در تاریخ اسلام و د رایران می پردازد در آخر این بخش به شکل گیری گروه فرقان و مجاهدین خلق پرداخته می شود.
در بخش دوم به نظریه فداکاری در انقلاب اسلامی پرداخته می شود که در این بخش حاکمیت و حامیان و مخالفان نظریه فداکاری و استراتژی تاسیس نظام سیاسی و عملیاتی نمودن آن شرح داده می شود .
در این کتاب به ارزیابی دو نوع خشونت سیاسی پرداخته شده است: آنانی که در راه رسیدن به اهداف سیاسی به اعمال خشومت آمیز تروریستی دست می زنند؛ آنانی که در دفاع از ملت و مردم خویش در نبرد و مبارزه ای قهرآمیز فداکاری می کنند و به شهادت می رسند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما