loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرماندهان دفاع مقدس: شهید احمد کاظمی (مجموعه مقالات، سخنرانی ها و گفت و گوها)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8686 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
32,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اولین اثر مجموعه "فرماندهان دفاع مقدس" در 10 فصل، دیدگاه های "محسن رضایی"، "غلامعلی رشید"، "مصطفی ایزدی"، "حسین علایی"، "محمد درودیان" و "حسن روحانی" را درباره شهید احمد کاظمی دربر دارد.

همچنین برخی از مقالات منتشر شده در «نگین ایران» (فصلنامه مطالعات جنگ ایران و عراق) درباره این فرمانده شهید، در کتاب "شهید احمد کاظمی" جای گرفته و چینش این مقالات در کنار متن سخنرانی ها، گفت وگوها و نقل خاطرات از سوی دوستان، نزدیکان و همرزمان این فرمانده شهید پاسدار، ارزش این اثر را دو چندان کرده است.

نقش فرماندهی شهید احمد کاظمی در مباحثی از کتاب، مانند "پیروزی و ابتکارات راهبردی متعدد در عملیات ها"، "فرماندهی و مدیریت قوی در کردستان و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)" و "از بین بردن تمامی زمینه های فعالیت گروهک های ضد انقلاب در غرب" تشریح شده است.

یکی دیگر از بخش های کتاب "شهید احمد کاظمی"، به متن سخنرانی این فرمانده جنگ در جمع رزمندگان در پایگاه انبیاء(ع) شوشتر، در دوران پس از پذیرش قطعنامه 598 اختصاص داده شده که در آن به تجزیه و تحلیل عوامل موثر در پایان جنگ پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما