loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجلس بیست و یکم شورای ملی در مواجهه با نهضت اسلامی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8789 10003022
87,000 78,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ساختار کلی این کتاب در چهار فصل تنظیم شده است:

فصل اول به عنوان مدخل تاریخی مروری بر مهم ترین رویدادهای سیاسی ایران از کودتای 28 مرداد 1332 تا پایان مجلس بیست و یک در مهر 1346 را در بر میگیرد.

در فصل دوم با عنوان «فرآیند انتخابات، فعالیت های انتخاباتی و مواضع گروه های سیاسی» در پنج گفتار نقش احزاب دولتی مردم و ملیون، کانون مترقی، گروه هایی از زنان، کنگره آزاد زنان و آزاد مردان و به ویژه نقش شاه و دولت امریکا در انتخابات، بررسی شده است.

فصل سوم ضمن اشاره به افتتاح مجلس و سخنان شاه در جلسه افتتاحیه، در سه گفتار اطلاعاتی درباره ترکیب نمایندگان، فراکسیون ها و کمیسیون های مجلس ارائه شده است.

فصل چهارم اختصاص به مهمترین مصوبات مجلس بیست و یکم و مواضع و دیدگاههای نمایندگان پیرامون مسائل داخلی و بین المللی و نیز واکنش های روحانیون به عملکرد این مجلس دارد که در قالب سیزده گفتار تنظیم شده است.

در ضمایم کتاب، مقدار زیادی از اسناد، اخبار روزنامه ها و برخی لوایح، که امکان درج همه مفاد آنها در متن کتاب فراهم نبوده است آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما