loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هجوم با نگاهی به زندگی شهید محمد منتظر قائم

رمان حادثه طبس

ناشر نشر شاهد

نویسنده حمید نوایی لواسانی

تعداد صفحات : 235

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

رمان حادثه طبس با نام «هجوم» با روایتی داستانی نگاهی به زندگی شهید محمد منتظر قائم می کند. این کتاب در 27 فصل توسط حمید نوایی لواسانی به رشته تحریر درآمده. نویسنده در بخش های مختلف زاویه نگاه افراد و اقشار مختلف را در داستان آورده است و تا حد امکان به وقایعی چون تسخیر لانه جاسوسی و دیگر تحولات تاریخی می پردازد. از این رو با توصیفات دقیق و منطقی حس واقعی بودن را از طریق داستان به خواننده منتقل خواهد کرد.

کتاب هجوم با نگاهی به زندگی شهید محمد منتظر قائم، نوشته حمید نوایی لواسانی است و در انتشارات شاهد به چاپ رسیده است.

محمد از خواب پرید. روی تخت نشست. هیجان زده بود. دست به پیشانی عرق کرده اش کشید. تصاویر زیبا و عجیب، روشن و واضح به ذهنش، هجوم می آوردند. اما چرا کویر؟ چرا از آن همه تصویر پر معنی، نشانه ای از کوهستان، دره ها و مناطق دیگری که ماه ها در آن به سر برده بود، وجود نداشت؟ نفس عمیقی کشید. لبخند روی لبش نشست و خدا را برای تحقق آرزویش شکر کرد. کویر یا کوهستان چه فرقی داشت. مهم آن بود که از قافله عقب نماند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما