loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقاشی و کاردستی خلاق: کتاب کار برای والدین و مربیان

کتاب های عسل

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده آزاده حکیمی

ویراستار نرگس ضرغامی فر | آمنه فلاح

تصویرگر یاسمن اکبری

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9264 10003022
29,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کاردستی و نقاشی در سنین کودکی بیش از اینکه نیاز به آموزش هایی تخصصی و فنی داشته باشد، نوعی بازی و فعالیت است که می تواند مسیر شادی را برای بروز خلاقیت و ارتقاء سطح تفکر، تکلم و اعتماد به نفس فراهم کند و بهانه ای برای تقویت انس و ارتباطات بیشتر و پر خاطره والدین و فرزندان باشد.

این کتاب برای مخاطبانی است که اگر تخصص و استعداد هنری هم ندارند، علاقمند به افزایش نشاط در همراهی با فرزندان خود هستند و از پیشنهادهای موجود برای جهت دهی فعالیت ها به سمت تقویت مهارت های دیدن، فکر کردن، ساختن، تولید به جای مصرف گرایی، انجام کارهای متفاوت، نگاه دوباره به هر چیز و بهره مندی از وسایل دور ریختنی و قابل بازیافت استفاده نماید.

مادران و پدران اولین و مهم ترین بسترسازان رشد و بالندگی فرزندانند. والدین و سپس مربیان و معلمان میتوانند با توجه و حوصله با کودک و نوجوان خود همراه شوند و با نگاهی دوباره به وسایل قابل بازیافت و هر وسیله در دسترس، مستمرا زمینه ساخت بهترین کار دستی های نو و خلاق را فراهم کنند. یادمان باشد، مربی پر حوصله، سرحال و نوآور میتواند کودکان را به سمت رشد و خودشکوفایی فکری و عملی راهبری کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما