loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرح ماجرا: مروری بر دیدگاه های حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) پیرامون فتنه سال 1388

ناشر انقلاب اسلامی

نویسنده علیرضا مختارپور قهرودی

تعداد صفحات : 194

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9282 10003022
14,000 12,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب، مروری است بر دیدگاه های رهبر انقلاب اسلامی پیرامون فتنه سال 88 و در برگیرنده بیانات معظم له از تاریخ اول فروردین تا 28 بهمن ماه سال گذشته است.

«مردم سالاری دینی، عامل پایداری»، «تکرار حرف دشمن در عین دیدن واقعیت»، «برنامه ریزی دشمن علیه انتخابات»، «تکرار خواسته های غرب نقطه منفی نامزدها»، «حضور تاریخی مردم عامل یاس دشمن»، «مخالفت دشمن با مردم سالاری»، «پیش بینی حرکت دشمن» و «رسیدگی به اعتراظات، رفع کدورت» از جمله عناوین فهرست مطالب این کتاب است.

به دیگر موضوعات دیگر این کتاب می توان به «روز قدس، نمایش حقیقت ملت»، «پیشرفت و تعالی، خاموش کننده آتش دشمن»، «فتنه88، برنامه ریزی قبلی دشمنان»، «تشخیص و تفکیک مسائل اصلی و فرعی»، «بصیرت، معیار بسیج»، «تاکیدبر همت و تلاش مضاعف» و «اهمیت لحظه شناسی» اشاره کرد.

در مقدمه این کتاب آمده است: سال 1388 یکی از مهمترین مقاطع تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود. بروز فتنه بزرگ و سازمان یافته ای که دشمنان قسم خورده این انقلاب و سرزمین، سالها برای آن برنامه ریزی و آماده سازی کرده بودند کشور و همه آحاد جامعه را در معرض آزمونی بزرگ و سرنوشت ساز قرار داد. به مدد لطف و عنایت الهی و برکات خون شهیدان و با رهبری حکیمانه و بی نظیر مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی این گردنه دشوار را پشت سر نهاد...»... بعضی ها در فضای فتنه، این جمله ی«کن  فی الفتنه کابن اللیون لا ظهر فیرکب و لا ذرع فیحلب» را بد می فهمند و خیال می کنند معنایش این است که به هیچ وجه فتنه گر نتواند از تو استفاده کند؛ از هیچ راه، «لا ظهر فیر کب و لا ذرع فیحلب»؛ نه بتواند سوار شود، نه بتواند تو را بدوشد؛ مراقب باید بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما