loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عوامل ورود به عالم بقیت اللهی

ناشر لب المیزان

نویسنده اصغر طاهرزاده

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9653 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع نوشتار حاضر، مباحثی معرفت شناختی درباره مهدویت و شناخت آخرالزمان است. نگارنده در این کتاب ابتدا معنی حقیقت الانسان یا انسان کامل را بازگو می کند و سپس معنی اتّحاد واسطه فیض بودن را با شخصیت امامان شرح می دهد و چرایی این مقام را بیان می کند. مبحث اصلی کتاب، تبیین مقام بقیت الله و تأکید بر این نکته است که تا این مقام به درستی تبیین نشود و انسان ها در خود چنین مقامی را احیاء نکنند، زمانه ظهور «بقیت الله مهدی (عج)» فراهم نمی گردد. در کتاب همچنین راز ظهور و خفای نور بقیت الله ذکر شده و نقش حضرت مهدی(عج) در ادوار مختلف تاریخ تشریح گردیده است.

تا مقام بقیت الله درست تبیین نشود و انسان ها در خود چنین مقامی را احیاء نکنند، زمانه ی ظهور نور بقیت اللهی مهدی(عج) فراهم نمی گردد. اگر مهدی(عج) بقیت الله است و اگر مهدی(عج) غائب است، در حقیقت بقیت الله غائب است و تا عالم بقیت اللهی در جان ما ظهور نکند مهدی(عج) ظهور نخواهد کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما