loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حجاب: مسئولیت ها و اختیارات دولت اسلامی (دوره سه جلدی)

هم اکنون غیرقابل سفارش!

این مجموعه حاصل کار یک همایش و هم اندیشی با عنوان «حجاب: مسئولیت ها و اختیارات دولت اسلامی» است که در پایان سال 1384 به کوشش «پژوهشکده فقه و حقوق»، وابسته به «پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» برگزار شد.
جلد اول مجموعه شامل مقالات فقهی و حقوقی است که در چهار بخش با عنوان های «بررسی فقهی گسترش حجاب در دولت اسلامی»، «بررسی فقهی جلوگیری از بد حجابی در دولت اسلامی»، «بررسی حقوقی حجاب در دولت اسلامی» و «حجاب اتباع بیگانه در دولت اسلامی»، تنظیم و تدوین شده اند.
جلد دوم، شامل مجموعه ای از مقالات فرهنگی – اجتماعی است که در چهار بخش با عنوان های «بررسی تاریخی – اجتماعی حجاب در ایران»، «زمینه ها و عوامل گسترش بدحجابی در ایران»، «حجاب و کارکردهای دولت اسلامی» و «راه کارها و بایسته های گسترش حجاب» ارائه شده اند.
در جلد سوم گزارشی از دیدار با چند نفر از شخصیت های برجسته روحانی مانند «آیت الله صافی گلپایگانی»، «آیت الله موسوی اردبیلی» و «آیت الله مکارم شیرازی» و نظر آنان درباره موضوع، همچنین سخنرانی ها و گفتگوهای گوناگون در زمینه «پوشش بانوان از منظر فقهی و سیاسی»، «حجاب و عفاف از منظر امنیت اجتماعی»، «مجلس شورای اسلامی و طرح سامان دهی مد و لباس»، «دولت اصلاحات و مسئله حجاب»، «سیاست های کلان فرهنگی و مسئله حجاب»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما