loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خمینی نامه: سروده هایی در ثنای حضرت امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران

کنگره بزرگداشت علامه محمدتقی بهلول 3

5 (1)

ناشر آرما

گردآورنده کتاب احمد مقیمی

شاعر محمدتقی بهلول

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 9807 10003022
3,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در جلد سوم از سری کتاب های «کنگره بزرگداشت علامه «محمدتقی بهلول»»، متن کامل «خمینی نامه»ی علامه «بهلول» که در برگیرنده سروده های ایشان در ثنای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است، به همراه دو قطعه شعر دیگر از ایشان در همین ارتباط ارائه شده است.

بیش تر این اشعار که در قالب مثنوی سروده شده عنوان هایی چون: به سلطنت رسیدن رضاشاه و مظالم او؛ فاجعه مسجد گوهرشاد؛ ولادت امام خمینی(ره)؛ مهاجرت امام از عراق به فرانسه و...، را در بر می گیرند. لازم به ذکر است مجلد، با تصاویری از امام خمینی (ره) همراه است.

کتاب خمینی نامه: سروده هایی در ثنای حضرت امام خمینی و انقلاب اسلامی ایران، سروده محمدتقی بهلول است و توسط احمد مقیمی گردآوری و در انتشارات منتشر شده است.

«برخی افراد جاهل و منافق که می خواستند بین من و اما دشمنی بیفکنند، حرف مرا تحریف نمودند و شایع کردند، که بهلول می گوید؛ انقلاب حق من بود و من بایستی انقلاب را رهبری می کردم نه امام خمینی! بنده ارادت خود را نسبت به امام و انقلاب در منظوه ای تنظیم نمودم و آن را «خمینی نامه» نام گذاشتم تا همه از محبت و علاقه ی من به امام و انقلاب آگاه شوند... من سرباز و فدایی امام خمینی هستم»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما