loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در انتظار آن لحظه: خاطرات زندگی سردار شهید حاج علی محمدی پور، فرمانده گردان 412 از لشکر 41 ثارالله

3.7 (3)

ناشر لشکر 41 ثارالله

نویسنده محمدرضا بایرامی

سال نشر : 1388

تعداد صفحات : 130

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

علی محمدی پور در خرداد ماه سال 1338 در روستای «دقوق آباد» از بخش «نقوق» شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. علی اولین فرزند خانواده بود. تحصیلات ابتدایی را در «سه قریه» شروع کرد، اما به خاطر دوری راه و مشکلات دیگر، مجبور شد مدتی ترک تحصیل کند. سپس همراه دوستش برای ادامه تحصیل به یزد رفت. به زودی علی به مطالعه جدی کتاب های مذهبی روی آورد و با اوج گیری حرکت مردم در سال های 55 و 56، به مبارزان مسلمان پیوست. شهرهای خوزستان و کرمان خاطرات زیادی از فعالیت های سیاسی و مسلحانه علی در سال های انقلاب دارند.
علی بعد از انقلاب عازم کردستان و سپس جبهه های جنگ در جنوب شد و از آن زمان تا آخر عمر پر برکتش، همواره در جبهه بود.
او در سال 63 و به هنگام عملیات بدر فرمانده گروهان بود. سپس جانشین فرمانده گردان شد که تا عملیات والفجر 8 در این مسولیت ماند.
در عملیات کربلای 5 علی فرمانده گردان 412 لشگر 41 ثارالله بود که به هنگام عبور از آب و نرسیده به دژ اول عراقی ها بر اثر اصابت ترکش به سر مجروح شد و دقایقی بعد به آسمان پر کشید.
این کتاب بررسی زندگی این شهید بزرگ می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما