loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند افشاشده

به همراه دفترچه ضمیمه درباره فیلم

سه ماه پس از شروع حمله آمریکا به عراق، جورج بوش با هواپیمای جنگنده بر روی ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن فرود آنمد و در جمع نظامیان آمریکایی با غرور اعلام کرد که ماموریت انجام شد. عراق بعد از حملات سنگین هوایی و تانک ها به تلی از خاک بدل شد و چند هزار عراقی و بسیاری از نظامیان آمریکایی در این جنگ کشته شدند و سربازان آمریکایی کنترل کشوری از هم پاشیده شده را در دست گرفتند. پس از پایان جنگ، پل ولفوویتز، معاون وزیر دفاع آمریکا و یکی از معماران اصلی جنگ عراق در مصاحبه با مجله ونتی فر گفت: به دلایل بروکراتیک می بایست بر روی یک دلیل به توافق می رسیدیم و سلاح های کشتار جمعی مورد توافق همه بود.
رابرت گرین والد: این فیلم موضعی در قبال جنگ نمی گیرد؛ موضوع فیلم فقط درباره ی تحریف است. کاری که من در این فیلم کردم. این بود که بیست و سه میهن پرست آمریکایی را گیر آوردم و برایشان تریبونی شدم تا صدایشان را واضح تر و بلند تر به دیگران برسانم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی