loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده فیلم سینمایی ماچوکا

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 11476 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

ماچوکا به شیلی 1973 و وقایع آخر حکومت مردمی سالوادور آلنده می پردازد.
پدرو ماچوکا، پسربچه 12ساله متعلق به خانواده فقیری است که در مدرسه جدید با گونزالو اینفانتی، پسری هم سن و سال خود اما متفاوت به لحاظ طبقه اجتماعی آشنا می شود. دوستی آنها به صمیمیت منجر میشود و به خانه هم رفت و آمد می کنند. همین رفت و آمد ها نقطه عطف فیلم است، چراکه با معرفی والدین و دیگر افراد نزدیک خانواده، بیننده با سطح زندگی و اختلاف فاحش بین آنها پی می برد. خانواده ماچوکا آه در بساط ندارند و پدر الکلی او حاضر است نان شب خانواده را خرج الکلش کند و از دیگر سو، خانواده گونزالو در بحران اقتصادی پیش آمده، به راحتی از بازار سیاه هرچه می خواهند تهیه می کنند و خم به ابرو نمی آورند. با این همه هر دو خانواده در یک چیز اساسی با ه مشترکند و آن عشق و علاقه فرزند به یکی از والیدن با وجود انحرافات اخلاقی وی و برعکس آن است.

فیلم آندرس وود بعد از اکران در عمده جشنواره های فیلم آمریکای جنوبی با استقبال خوبی روبرو شد و تمای جوایز سال 2005 را از آن خود کرد.

تمام موفقیت های ماچوکا مربوط به فیلمنامه و ضعف هایش مربوط به کارگردانی است. فیلنامه روبرتو بروداسکای واقعا گیراست.
دیالوگ فیلم پر از جملات نغز و تکان دهنده است که عمدتا بار جامعه شناختی محیطی دارند و بسیار عیان و بی پرده نیز گفته می شوند، اما سبک کارگدانی کشدار و شاید تهیه کنندگی خود او باعث شده فیلمش ساختار یکدستی نداشته باشد، اگرچه باید اعتراف کرد ساخته مستقل آندرس وود به عنوان یک درام اجتماعی و بیوگرافیک، کاری ارزشمند است که واقعا ارزش یک بار دیدن را دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی